My birthday in Manchester

Torsdagskveld reiste jeg og 2 til jenter til Manchester for feire min bursdag, spise god mat og shoppe. Nr vi kom p hotellet i Manchester mtte vi en til venninne som var med oss p hele turen. Vi var sent fremme torsdagskveld, og var veldig slitene og sultne nr vi kom frem. Da var det ikke feil bestille take away fra dominos, 2 store pizzaer p senga natt til 24.mars, min bursdag.

Fredag 24.mars, min bursdag og frste dag i Manchester. Dagen startet utrolig bra, alle gikk ut sammen for spise en deilig frokost p cafe. Etter ett cafe besk var det tid for beske primark, for shoppe. Det tokk ikke lang tid fr alle splittet seg, men vi klarte heldigvis holde oss 2 og 2 sammen hele dagen. For meg s ble det ikke s mye shopping denne dagen, det var mye folk og alt for mye se p. Allikevel klarte jeg bruke noen 1000-, Senere p dagen nr vi var ferdig med shoppingen dro vi p hotellet for gjre oss klare for g ut spise en god middag. I mellom tiden nr vi fikset oss bestilte vi prosseco p rommet, jentene sa at jeg hadde bursdag til hotell personalet. Da fikk vi 5 prosseco glass p huset, 2 til meg og ett hver til de andre jentene. Etter litt prosseco p hotellet var det tid for komme seg ut for spise. P restauranten vi dro, imponerte de ogs med 1 prosseco flaske p huset, elsker virkelig England. Hadde en super feiring med jentene, bde hotell personalet, restauranten, og jentene gjorde dagen min super!

Lrdag & sndag. P lrdagen ble det mer shopping, noen l i solen og en lang god powernap etter en lang dag ute i sentrum med jentene. Lrdagskveld hadde vi i utgangspunktet bestemt oss for dra ut spise, men ingen av oss orket. Istedenfor s bestilte vi take away, og spiste p rommet fr vi tokk taxi til byen for gjre byen utrygg. Hadde en utrolig bra kveld p byen i Manchester, kan ikke huske sist gang det var s moro p byen. Det var k helt til de stengte kl 04.

Sndagen ble en rolig dag, vi sov lenge, sm pakket, og satt i ute i solen. Dro en liten tur p kjpesenteret for se etter de siste innkjpene vi ville gjre mens vi var her. P kveldingen tokk vi en taxi opp til hard rock cafe for spise en siste middag i Manchester. Etter middagen var alle like slitene, og gikk til sengs tidlig.

Mandag hjemreisedagen. More shopping! Vi har hatt en utrolig fin tur, alle jentene klikket veldig bra sammen, og det vill helt klart bli fler turer med disse jentene. Vi har spist masse god mat hver eneste dag, ftt kjpt oss masse nye klr, sminke og sko. Rakk til og med ta noen kose l i solen. Amazing, gleder meg snn til neste tur med mine flotte jenter. Kunne ikke bedt om en bedre fering av min bursdag.

Hundeslede og snscooter kjring

Frste helgen i mars gikk turen fra Oslo til Troms med kjresten min og moren hans. Denne turen fikk vi i julegave av moren til kjresten min. P Troms flyplass ble vi mtt av mine besteforeldre, og kjrte utover til Lenangsra hvor dem bor. Vi overnattet hos de under hele oppholdet nordp. Oppholdet nordp var planlagt godt fr vi reiste. Det var bde booket snscooter kjring og hundeslede kjring. Vi hadde vre forventninger p begge turen, da disse turene kostet litt vre med p.

SNSCOOTER KJRING:

HUNDESLEDE KJRING:

Vi hadde en kjempe fin tur nord p, deilig f litt ordentlig vinter da det har vrt lite sn p stlandet i r.

Modell for Vi Menn

Rakk du ikke kjpe Vi Menn forrige uke? Det gjr ikke noe, n sitter jeg med alle bildene som var i bladet + noen ekstra. Selv er jeg veldig fornyd med bildene som ble plukket ut og brukt, og har ftt masse positivt fra kjente og ukjente. Det er ogs noe negativt der ute, men det kan man nesten ikke komme seg unna, det er s sykt mye sjalusi. Jeg bryr meg egentlig veldig lite om de negative kommentarene. Det viktigste for meg er at jeg er fornyd, og gjr noe jeg liker og trives med. S vr forsiktige med hva dere skriver fr dere vet min historie bak det hele. Jeg er bde stolt og glad for at jeg stilte opp som modell for Vi Menn, denne muligheten fr jeg kanskje aldri igjen. N satser jeg p kanskje vre s heldig komme i Vi Menn kalenderen 2018. Witch me good luck!

Vi Menn pike nr 11, hva syntes dere om bildene jeg deler med dere?

Vi Menn pike nr 11

Lik det eller ikke. Jeg har ftt hele 4 sider i Vi Menn, uke 11. Det betyr veldig mye for meg at jeg fikk vre en av Vi Menn sine piker. Livet mitt etter skihopp ulykken har vrt tft, det har vrt tft for meg se andre lykkes og ikke vite hva jeg skal lykkes med for bli fornyd. Da min drm var bli en av de beste kvinnelige skihopperne. Drmmen min tokk slutt, skihoppingen tokk slutt, helsen min taklet det ikke mer.
Jeg prvde finne ut noe jeg kunne lykkes med og f til, s jeg tokk kontakt med Vi Menn. Jeg sendte min modell porteflje og skrev litt om hvem jeg er. Og de hadde lyst til la meg stille som en av pikene i Vi Menn. Det er utrolig gy lykkes, jeg fikk det til og er stolt over det.

I morgen kan bladet kjpes p en kiosk eller i en butikk, der for dere se mer av meg. Klem.

Hobby freelancer modell

Jeg fant meg en ny hobby, startet bli fotografert av fotografer. Dette ga mer og mer smak, og det har ftt meg til tenke mer positivt. Det er gy f til ting, det er gy finne seg en ny hobby som man trives med. starte opp med denne type hobby har gitt meg mye, jeg har ftt mye bedre selvtillit, og ser lysere p livet. Selv om jeg ikke orker bli fotografert for mye heller, trenger masse pauser underveis og mye hvile etterp.  Nr man starter opp med en ny hobby, nsker man oppn noe ved det. Jeg har hatt en drm om komme ut i ett modell magasin. Har tenkt mye p om dette er noe jeg kommer til klare, kommer jeg til takle alt stresset? JA jeg klarte det! Og jeg er stolt over det. Jeg er stolt over meg selv, jeg har oppndd en drm.

Mer kom dette kommer senere nr modell magasinet er ute i uke 11. Fotograf p dette bildet er Kai Brun.

Del din historie

I Lpet av ret 2017 har jeg ftt til mye. Jeg valgte starte blogge om livet mitt, hvordan ett liv kan forandres p bare f sekunder. Det er tungt skrive om det, men ogs veldig godt f delt det. Jeg hjelper ikke bare meg selv, men ogs andre som sliter med noe av det samme. Jeg nsker vre ett godt forbilde, jeg nsker bli bedre kjent med meg selv ved dele min sterke historie med dere.
Mange av tekstene som jeg har skrevet lengre ned p bloggen min, er tekster som har vrt tft for meg skrive. Trene har rent en etter en og tankene mine har bygd seg opp i en liten boble. For det er ikke s lett skrive eksakt om hvordan det er, hvordan det fles, man m p en mte fle p det selv. Det er en tung sorg.

Ved skrive om de tingene jeg sliter med, og ulykka, har det hjulpet meg godt p veien. Jeg har begynt tenke mer positivt til livet og ser fremover. Jeg tenker p de gode tingene jeg har i vente, og tenker p de tingene jeg fr til. Jeg er stolt over hva jeg har ftt til.
N har jeg og blitt litt bedre p snakke om det som skjedde med meg i 2012, jeg klarte stille opp for Se og Hr. Fortalte hele historien min fra jeg startet hoppe da jeg var 9 r, under prosessen hvor jeg var p sykehuset, og livet etter ulykken som er veldig tungt.

Lp og kjp ukens Se og Hr!

29. januar i r fikk jeg en uventet melding p min facebook side. Jeg fikk melding ifra en journalist fra Se og Hr. Alt gikk veldig kjapt med frst en prat over telefonen, og bare noen dager etterp kom de hjem til meg i Moss for ta bilder og gjre intervjuet.
Det er fortsatt veldig tungt snakke om det som skjedde med meg 2012, det preger mye av min hverdag og er tungt ha med seg. S det rant noen trer da fortalte Se og Hr min historie bde fr og etter fallet mitt i hoppbakken furukollen 2012.

I dag er bladet ute i kiosker og butikker, her fr du se mer av meg.

Hei og velkommen til min blogg verden. Mitt navn er Sara, jeg er en jente p 22 r som blogger fra Moss. ret 2012 forandret livet seg etter ett kraftig fall i hoppbakken, p min blogg kan du lese min historie og om livet etter ulykken. Vil ogs dele masse glede, ferie, vennskap, mitt liv n osv. Flg min reise.